Пошуковий запит: (<.>A=Бояр А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Бояр А. Система власних ресурсів у формуванні бюджету європейського союзу [Електронний ресурс] / А. Бояр // Міжнародна економічна політика. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 287-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2009_1-2_13
|
2. |
Чужиков В. Антикризовий бюджетний менеджмент в ЄС [Електронний ресурс] / В. Чужиков, А. Бояр // Економіка України. - 2012. - № 1. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2012_1_8
|
3. |
Чужиков В. Антикризисный бюджетный менеджмент в ЕС [Електронний ресурс] / В. Чужиков, А. Бояр // Экономика Украины. - 2012. - № 1. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2012_1_8 Рассмотрены последствия глобального экономического кризиса для стран ЕС и особенности антикризисного бюджетного менеджмента, реализовавшегося на протяжении последних трех лет как на национальном, так и на наднациональном уровнях ЕС.
|
4. |
Бояр А. О. Антикризова політика Європейського Союзу у період 2008–2010 рр.: висновки для України [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2011. - № 1. - С. 77-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2011_1_10
|
5. |
Бояр А. Еволюція наукових бюджетних сентенцій [Електронний ресурс] / А. Бояр // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 121-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_12 Розкрито зміст світових науково-теоретичних розробок, які безпосередньо стосуються бюджетного процесу у широкому розумінні. Здійснено їх загальне хронологічне впорядкування і виділено характерні риси розвитку. Наголошено на формуванні в рамках теорії суспільних фінансів нової галузі знань - теорії наднаціонального бюджетного процесу.
|
6. |
Бояр А. О. Напрями трансформації бюджетної системи України в умовах європейської інтеграції [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Наукові праці НДФІ. - 2012. - Вип. 3. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2012_3_21
|
7. |
Бояр А. Перспективи трансформації видаткової частини бюджету Європейського Союзу [Електронний ресурс] / А. Бояр // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2013. - № 10. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2013_10_5
|
8. |
Гулій В. М. Алебастр Західної України: речовинний склад, походження, історичне і культурне значення [Електронний ресурс] / В. М. Гулій, Г. П. Бояр, А. В. Бояр, Я. І. Огорілко. // Коштовне та декоративне каміння. - 2015. - № 3. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktdk_2015_3_3
|
9. |
Бояр А. О. Періодизація розвитку бюджетної системи ЄС [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 95(2). - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__2
|
10. |
Бояр А. Еволюційна трансформація системи управління бюджетним процесом у Європейському Союзі [Електронний ресурс] / А. Бояр // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 4. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_4_17
|
11. |
Бояр А. О. Бюджетно-фінансові наслідки інтеграції України в ЕС [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Економіка України. - 2015. - № 11. - С. 71-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2015_11_7 Проаналізовано наслідки п'яти імовірних форм відносин між Україною та ЄС для сектору державних фінансів України. Зокрема, розглядаються такі варіанти розвитку відносин: відмова від поглибленої співпраці; виконання положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС; одержання від ЄС статусу кандидата; відносини у форматі, типовому для країн ЄАВТ; членство в ЄС. Кожен з форматів відносин матиме як позитивні, так і негативні бюджетно-фінансові наслідки. Головні переваги проявлятимуться у тому, що в разі поглиблення двосторонніх відносин розширюватимуться можливості участі нашої держави у програмах і агентствах ЄС та зростатиме економічна база оподаткування у довгостроковому періоді. Негативними моментами будуть витрати, повіязані з необхідністю адаптації до стандартів ЄС та сплати внесків за участь у програмах ЄС, а також скорочення економічної бази оподаткування у короткостроковому періоді. За співвідношенням витрат (втрат) і здобутків виключно у сфері державних фінансів у короткостроковому періоді та за інших рівних умов збереження статус-кво у відносинах України з ЄС виглядає дещо привабливішим, ніж відносини у форматі Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Проте у довгостроковому періоді ситуація полярно зміниться. Повноправне членство України в ЄС стане вигідним з позиції державних фінансів, якщо наша країна на момент вступу відставатиме від ЄС за такими показниками, як ВНД на душу населення та частка неаграрних секторів в економіці. Проте істотне відставання за цими показниками означатиме неприйнятність перспектив членства України в ЄС з боку самого Союзу. Якщо ж буде досягнуто певної паритетності з відповідними показниками ЄС або складуться несприятливі політичні обставини, то слід розглядати альтернативні до членства шляхи подальшого євроінтеграційного поступу, зокрема, формат відносин країн ЄАВТ з ЄС.
|
12. |
Бояр А. А. Бюджетно-финансовые последствия интеграции Украины в ЕС [Електронний ресурс] / А. А. Бояр // Экономика Украины. - 2015. - № 11. - С. 71-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekukrr_2015_11_7
|
13. |
Бояр А. О. Адміністрація Європейського Союзу крізь призму його бюджету [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2011. - № 20. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2011_20_27 Розглянуто зміст і структуру адміністративної діяльності Європейського Союзу (ЄС). Усі адміністративні видатки ЄС запропоновано розділяти на дві групи: типові та специфічні (нетипові). До перших належать видатки, характерні для всіх інституцій, до других - особливі видатки, зумовлені специфікою діяльності кожної з них. Надано характеристику обох типів адміністративних видатків. Увагу приділено специфічним видаткам Європейської комісії, які є досить строкатими за спрямуванням, що зумовлено широтою обов'язків цієї інституції. Розкрито особливості бюджетно-фінансового забезпечення адміністративних потреб ЄС.
|
14. |
Бояр А. О. Розвиток, сучасний стан та актуальні проблеми транспортної політики Європейського Союзу [Електронний ресурс] / А. О. Бояр, А. Ю. Стукалова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2011. - № 21. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2011_21_28 Розглянуто особливості здійснення транспортної політики Європейського Союзу (ЄС) щодо окремих видів транспорту (автомобільний, залізничний, повітряний та морський транспорт). Висвітлено історичні етапи становлення єдиної транспортної політики ЄС. Проаналізовано механізм регулювання єдиної транспортної політики ЄС та актуальні проблеми, що стоять перед Співтовариством на шляху впровадження нових правових норм і стандартів щодо різних видів транспорту. Крім того, визначено пріоритетні напрями діяльності ЄС у галузі транспорту та перспективи розвитку транспортної політики ЄС в цілому.
|
15. |
Бояр А. О. Таксономія бюджетних відносин [Електронний ресурс] / А. О. Бояр // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2018. - № 11. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2018_11_3
|
16. |
Бояр А. Міждержавна бюджетна дифузія в інтеграційному угрупованні [Електронний ресурс] / А. Бояр // Журнал європейської економіки. - 2016. - Т. 15, № 4. - С. 445-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2016_15_4_7
|
17. |
Бояр А. Новітні імперативи трансформації бюджетної системи ЄС [Електронний ресурс] / А. Бояр // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 2. - С. 107-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_2_11 В умовах пандемії COVID-19, воєнних та інших безпекових загроз, євроінтеграційних амбіцій України та держав Східної Європи, Брекзиту помітно зростає когнітивний інтерес до різних аспектів функціонування ЄС, зокрема й до питань його фінансового забезпечення. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Є багато спроб європейських учених інтерпретувати та обгрунтувати структуру дохідної та видаткової частин бюджету ЄС. Мета статті - виявити та обгрунтувати структурні, інноваційні та динамічні зрушення у бюджетно-фінансовій системі ЄС. Дослідження базується на системному підході й здійснюється із застосуванням методів емпіричного історично-порівняльного, структурного аналізу, фінансово-статистичного, графічного та деяких інших загальнонаукових методів. Окрім структурного композиціонування з двох притаманних будь-якому бюджету частин - дохідної й видаткової - бюджетній системі ЄС характерна наявність низки додаткових елементів і механізмів, зумовлених наднаціональними особливостями її формування та динамічними цільовими орієнтирами розвитку самого інтеграційного об'єднання. З метою сприяння прискореному постпандемічному відновленню у ЄС створено безпрецедентний фінансовий інструмент "ЄС нової генерації". Розпочинають роботу новітні фінансові інструменти: Механізм відновлення та гнучкості, програми "InvestEU" і "RescEU", Програма "Цифрова Європа", Резерв пристосування до Брекзиту, Фонд справедливого переходу, Європейський механізм миру. Висновки: система політичних пріоритетів ЄС нині суттєво трансформується під впливом новітніх викликів і загроз, що з бюджетно-фінансової точки зору покращує шанси для реалізації Україною її євроінтеграційних прагнень після 2027 р.
|
18. |
Павлов К. В. Теоретико-методологічні засади регулювання зайнятості населення України [Електронний ресурс] / К. В. Павлов, І. Б. Садовська, А. О. Бояр, О. С. Вербова, М. О. Коваль // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2021. - Т. 6, № 4. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_4_17
|
19. |
Бояр А. Метаморфоза системи охорони прав інтелектуальної власності у Європейському Союзі [Електронний ресурс] / А. Бояр, Н. Щербата // Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2021. - № 4. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2021_4_4
|